ביום ראשון ה-26.5, בשעה 18:00, נחגוג יחד את ל"ג בעומר עם מדורה גדולה (ומגודרת. לא לדאוג) באגם דימונה.
הערב יכלול גם מופע ייחודי ומיוחד של אסף אשתר – ובו חגיגת זמר סוחפת עם סיפורים מאחורי השירים, אנקדוטות מרתקות מחיי היוצרים, שעשועונים וחידונים מוסיקליים ועוד… ובעיקר – שירים, שירים ועוד שירים!
אנחנו מזמינים אתכם להירשם ולהגיע לערב קסום שיכלול בין היתר:
» הפנינג משחקי עץ, חוויה קסומה בכיף של פעם
» אוהל פעוטות
» עמדת איפור וקעקועים
» עמדת יצירה, סדנת הכנת חץ וקשת
» דוכני מכירת מזון
הירשמו כאן
ההרשמה הסתיימה! תודה לכל הנרשמים. אנחנו כבר מחכים לראותכם בערב ל"ג בעומר :-)